martes, 4 de octubre de 2011

DBH2 teknologia eta lankidetza taldeen proiektua

Pasa den ikasturteko bukaeran Mondragon Unibertsitatearen laguntzaz ikastolaren lankidetza proiektuan sartu nintzen. Teknologia lankidetza taldeetan garatzen den ikasgaia da, beraz proiektua parte hartzea zerbait naturala da. Proiektu honetatik zer espero dut, konpetentzien bitarteko ebaluaziorako trantsizioa egiten laguntzea. Unibertsitateko adituen laguntza benetan interesgarria izan daiteke.
Orain arteko ereduetan ez dut horren inguruan gauza handirik topatu. Momentuz ze konpetentzia neurtuko ditudan erabaki behar dut, horretarako oinarrizko konpetentziak aztertzen nabil, ikasgaiko konpetentzia espezifikoak euskal kurrikulumean aztertu ditut eta egia esateko ez dut gauza handirik eskuratu. Eusko jaurlaritzaren dekretua aztertuko dut berriro ere eta ea bien artean zerbait argitzea lortzen dudan.

No hay comentarios:

Publicar un comentario