viernes, 28 de octubre de 2011

Educar en tecnología

Urriaren 27an, Deustuko Unibertsitatea n Telefonica Catedraren eskutik Educar en tecnologia jardunaldiak burutu ziren. Bertan Urruneko laborategien inguruko bi aurkezpen ikusteko aukera izan genuen.  Oportoko Goi Mailako Ingeniaritza  Institutuko Gustavo R. Alvesek Los laboratorios remotos: experimentación a distancia aurkeztu zuen. Urruneko laborategiak definitu ditu, euren arkitekturaz mintzatu da eta euren erabilera didaktikoaz hausnarketa egin du. Deustuko Unibertsitateko Javier G. Zubiak Laboratorios remotos sociales: movilidad, redes sociales, entornos inmersivos aurkeztu zuen. Deustuko weblab-a aurkeztu zuen eta baliabide horren erabilera didaktikoari buruz hitz egin zuen bertan dauden baliabideak erabiliz. Ondoren, La importancia de la “experimentación activa” en el aprendizaje mahinguruan urruneko laborategiak eskaitzen dituzten aukera pedagokikoei buruz hitz egin zen. kaferako etenaldia eta gero Lauro Ikastolako Borja del Riok ¿Qué aprenden los niños programando ordenadores? plazaratu zuen. Borjak Lauro ikastolan Scratch eta Lego WeDo erabiliz ikasleekin programazioa landu du eta Scratch Egunean izandako esperientzia aberasgarria partekatu zuen. Strelia Technology Serviceseko Jesús Ángel Brabok Camps Tecnológicos: programación y robótica en verano plazaratu zuen udo honetan egindako teknologiarekin loturiko kolonien inguruko esperientzia azalduz. Bukatzeko Cátedra Telefónica – Deustoko Pablo Garaizarrek Aprendizaje y videojuegos hitzaldia eman zuen. Hitzaldi honetan jokoen eta ikasketaren arteko erlazioak erronkak eta arriskuak garatu zituen. Orokorrean oso jardunaldi interesgarriak izan dira, parte-hartzaile desberdinek baliabide eta aukera didaktiko berriak gure esku jarri dituzte modu erakargarri eta zuzenean. Datorren urtearen hasieran jarraipena izango dute, nik posible izan ezkero, errepikatuko dut.

No hay comentarios:

Publicar un comentario